mina nya kompisar


Igår hittade jag de här skorna inne på Zara till reapris men de fanns inte i min storlek, jag hittde dem istället idag i en annan Zara-butik. Överlycklig som jag blev tittade jag på priset; 49 euro. Ja, ja tänkte jag, jag vill ju verkligen ha dem det är ju mina perfekta pumps!!! Men tänka sig att det stod fel på prislappen och de kostade 29 euro, så nu har jag reafyndat. Jag som aldrig reafyndar, hatar generellt reor.

I övrigt mår jag sådär, fick akutont i magen efter att jag varit ute och sprungit och har i princip legat dubbelvikt i sängen sedan dess. Nu verkar det vara lite bättre så jag ska ta mig ut i köket och laga lite pasta med lins- och tomatsås och sen ska jag inte lyfta ett finger mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0