JUL & NYÅR


Det första jag gjorde när jag kom hem från Milano var att ställa mig och baka lussebullar och göra julgodis, det var helt grymt galet gott med nybakta lussebullar.


Jag slog in julklappar med fint papper och lack!


Så blev det julafton och juldagen. Här är vårt alldeles utomordentliga smörgåsbuffé.


Så här såg jag ut när jag firade jul hos mormor och morfar, jag fick fina klappar. 70 % av dem bestod av flytta-hemifrån-saker, nu fattas bara en lägenhet and then I'm good to go.


Sedan blev det nyårsafton och den firades hemma hos Jesper med alla som jag tycker om. Jag hade på mig världens finaste rymtklänning från Rodebjer som det inte finns någon bra bild på. Man kan skymta den i bakgrunden.


Efter tolvslaget fyllde Ida 20, då åt vi tårta, sjöng och hon öppnade paket. Jag gav en fotobok i tryckt format och Ida blev jätteglad. Vi kramades länge och fick tårar i ögonen, det var väldigt fint.


Jag, Ida och Linnea åkte hem jättetidigt på morgonen, då var det världens vackraste morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0