MILANO DAG TRE

Hej käraste vänner! Jag har ju inte hört av mig sen jag kom ner. Det har varit mycket pyssel, handla mat, hitta i stan, lära känna människor, hantera gasspis, gå i skolan osv. Men framför allt så funkar inte internet på min dator och det är riktigt jobbigt, mitt Windows är för nytt och därför får jag ingen internetanslutning... Men på mobilen funkar det perfa!

Idag har varit en lite irriterande dag, vaknade upp och insåg att nej, min hårfön fungerar inte... Happ, då får jag väl köpa en ny då tänkte jag. Sen fick jag till skolan klockan nio prick, för att upptäcka att jag inte behöver vara i skolan fören halv två för DÅ börjar MIN lektion... Det gjorde i och för sig inte mig då mycket utan jag strosade runt på stan och hittade en stor marknad så jag vet var jag ska köpa mina grönskar from now on. Sen köpte jag en hårfön och gick hem, bara för att upptäcka min egna hårfön faktiskt fungerar bara man använder lite våld vid eluttaget... S-A-T-A-N-I-S-M!

Förhoppningsvis kan någon i skolan titta på kvittot och se om man kan lämna tillbaka den och få pengarna tillbaka också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0