DO YOU BELIEVE IN FARIES?



Idag fick jag veta vart någonstans jag ska bo i Milano. Jag bor en sisådär tre minuter från skolan, i en lägenhet med stenbalkong (har varit inne och kikat på Google Maps och det ser ut att vara ett fint hus i alla fall!). Jag kommer att bo i ett "twin room" vad nu det står för och vet ni det bästa? Jag har Internet! Hur skönt är inte det, så att man kan Skypa hemma och inte på ett halvsunkigt Internetcafé. Just idag är jag så förbaskat taggad på att komma ner till min nya hemstad, det är ju det här jag längtat efter.


Bild

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad roligt för dig! Vad ska du plugga i Milano? Lycka till :)

2011-09-16 @ 21:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0