FOTBOLL, BAKELSER OCH TRUMMOR I PARKEN


Det här är min utsikt mot innergården från mitt rumsfönster.


Jag och Michaela åkte för att titta på Inter - Napoli på i lördags.


Vilket äventyr det var, italienare är verkligen så engagerade i sin fotboll. Efter Inters tredje slarvmål reste sig halva publiken upp och gick hem, jag anade en tår i någras ögonvrår.



Domen är så vacker att det nästan gör ont i hjärtat varje gång man tittar på den.


I söndags mötte jag upp Patrik och Michaela för lunch på härligaste cafét.



Vi fikade givetvis lite också.




Vi gick genom en park Sempione och hittade en gäng killar som satt och trummade!


Det var bara så härligt random och alla tre konstaterade att: "Vi bor i en av världens underbaraste städer!"

Jag har som sagt fått internet att fungera på min dator, vilket är så fruktansvärt skönt. Det betyder att jag kan blogga mer, så NU ska jag vara duktig och ta med kameran vart jag än går!

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är så fin och Italien ska vara så himla lycklig över att ha fått över världens finaste Caroline.

2011-10-03 @ 15:57:03
Postat av: Maja

Åh, du ser verkligen ut att ha det bra. Var på friskis idag och tänkte på dig, saknade dig där och här. <3

2011-10-03 @ 22:27:04
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0