TRASLOCARE

I fredags fick jag veta att jag måste byta lägenhet. Tydligen har min hyresvärd fått problem med lägenheten och måste sälja den. Om exakt två veckor ska de nya ägarna ta över, så nu har jag tre olika lägenheter som jag ska titta på.

Jobbighetsfaktor ° 1: är att jag måste flytta den helgen pappa kommer ner och hälsar på.
Jobbighetsfaktor ° 2: är att jag inte bor speciellt centralt längre, då alla tre lägenheterna mer eller mindre befinner sig en bit utanför centrum (vilket egentligen inte är ett stort problem, för att åka in till centrum tar ingen tid och då kommer jag att ha mitt kollektivtrafikkort, så det är smidigt!)
Jobbighetsfaktor ° 3: Jag vet inte om jag får ta ha gäster sovandes kvar, vilket suger. Ida kommer nog och häslar på mig, vilket jag verkligen, verkligen, verkligen vill!

På plussidan ligger en av lägenheterna precis vid Lancetti och vid Lancetti bor Michaela och Patrik, så då bor jag typ en minut bort! Dessitom har jag kommit fram till att jag nog inte tykcer speciellt mycket min lägenhet på via Plinio...

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej jag måste ju bo med dig! SUG

2011-10-09 @ 15:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0