SLUTET PÅ DEN STORA PROVSKRIVARDAGEN



Eftersom att det var den stora provskrivardagen igår så kände vi att det var väl inte mer än rätt att gå ut och fira! Så det gjorde vi, vi åkte till corso Como och hamande på en troligtvis jättebra bar.



Vi drack aperitivo, vilket betyder att man får mat och drinkar för typ 10 euro. Jag och Inna var de enda i gänget som inte pratade spanska, men det gjorde inte så mycket för Innas immitationer av spanska var väldigt roliga.



Baren som vi först hamnade på hade ett litet problem; vi var de enda som var där. Så vi drog vidare efter ett tag.


Jag hatar egentligen att fota med bilxt, men jag gav upp efter några försök med höjt ISO, låg bländare och lång slutartid... Här är jag och Juan i alla fall.



Jag beställde en strawberry daiguiri som uppskattades, och snoddes uppenbarligen, av flera än jag.


Så firade vi att vi förhoppningsvis klarat oss och gått vidare till nästa nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0