B-DAY BASH PART TWO


Jag började min födelsedag med frukost. Älskar hur äggen ser ut här nere!


Bästa frukosten med kokt ägg, yoghurt, nötter, frön, skivad banan, jordgubbar och fikon! Bästan fungerande dator Sony gjorde mig sällskap, i vanlig ordning.


På kvällen gick vi ut och åt. Det blev en väldigt olyckad kväll, jag hade (nu såhär i efterhand kan man säga ett svagt ögonblick) bjudit med mig tjejerna i min klass... De var väl inte speciellt pratglada, Michaela och Patrik fick slita som djur för att få igång någon gång av konversation.



Förrätterna var i alla fall riktigt goda. Jag och Michaela delade på en bruschetta och...


... någonting som hette någonting, men innehöll typ hårt tunnbröd, parmaskinka och buffelmozzarella och var ungefär det godaste jag ätit.


Tyvärr så var kvällen ganska misslyckad. Restaurangen och personalen blev en dålig erfarenhet, stämningen kring bordet var otroligt syntetisk. Jag var helt slut när vi väl kom ut från restaurangen och hade betalat.



För att jag inte skulle gå och lägga mig med en katastrofal födelsedagskväll bakom mig, satte sig jag, Michaela, Patrik och Eduardo, som anslutit sig efter middagen, ner på en bar och stillade nerverna med en drink. Så man kan säga att födelsedagen avslutades i fina vänners sällskap med lite skratt!


När jag kom hem, korkade jag upp min födelsedagspresent ( från M & P); macaroons från Laudrèe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0