B-DAY BASH PART ONE

I onsdags mötte jag upp Michaela och Patrik, samt deras vänner från skolan, för att gå ut och äta. Vi åkte till Navigli, som för övrigt blev min absoluta favoritdel av Milano på en gång. Självklart tog jag med mig kameran för att dokumentera, minneskortet å andra sidan villa stanna hemma så det fortsatte att sitta i datorn - det blev snodda Iphonebilder från den kvällen!



Vi började med att äta lite middag på en bar som hade en väldigt alternativ källare, plastjulgransris med lampor i taket (?) ser man inte varje dag. Här är i alla fall jag och Alejandro när vi är mätta (båda tjatade hela vägen om att mat skulle väl sitta fint nu va!).



Michaela och Patrik.



Stanna och äta lite crêpes på det? Ja, självklart!



Sedan gick vi vidare till en vineria som serverade urgott vin nästan gratis. Man satt på plåthinkar på gatan och det var det bästa jag gjort! Det är så det ska vara, inget knussel!



Salutè boys!


När klockan slog tolv sjöng alla Tanti auguri a te vilket är ja må hon leva på italienska och jag fyllde nitton år. Rödtjutsfnittrig och underbart glad åkte jag hem och sov några timmar för att sedan fortsätta min födelsedag.

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha gud vad kul om dina klasskompisar använde google translate och såg att du tycker att dom är tråkiga

2011-10-08 @ 19:09:46
URL: http://idateresiaivarsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jävla tur att ingen vet om min blogg då! ;)

2011-10-08 @ 20:55:29
URL: http://flavoroffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0