MÄH

Okej, hej. Jävla tråkig läsning här måste jag sorgset medge. Kanske för att jag i nästan två veckors tid varit trött som ett as och åkt raka spåret hem efter skolan, lagt mig i sängen och stannat där hela kvällen? Troligtvis. Med anledning av detta förbannat tråkiga faktum kommer således innehållet nedan vara aningen torrt och ihopplockat.


Här är ett träd jag går förbi varje dag när jag går till och från tunnelbanan. Jag har många gånger tänkt "åh ett såndant fint träd!" så jag fotade det, träden blev ganska jättefult med mobilkamera och inte ens instagram kunde göra det bättre...



Här är lite god mat jag åt igår. Jag ska få ett recept på hemgjord pasta av min förra lärare efter julen, det är hennes mammas egna och jag kan knappt vänta. De italienska matlagningshemligheterna avslöjas...



Sunes Jul. Say no more. Älskar't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0