HEM.

Igår kom den första slängen av hemlängtan. På hela tiden. Jag flyttade till en ny lägenhet igår och då slog det till. Det är svårt att säga varför men för att försöka beskriva det hela; det finns ingen hemma-känsla här. Det finns många positiva delar med den här lägnheten, det är nämare skolan och centrum, det bor tre svenskor i lägenheten ovanför min. Men magkänslan av att något inte är bra försvinner inte, den förra lägnheten kändes mer som hemma. Det var avslappnat där och jag mådde bra. Den var väldigt långt bort bara... Nu undrar jag om jag kanske inte gjorde ett misstag som bytte ändå. Igår slog hemlängtan till, det finns inget som känns som jag. Allt är opersonligt och oresonligt. Jag vill så gärna bara bo någonstans där jag kan få trivas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0