THE MAN REPELLER





Efter att ha läst om bloggen i Elle och kollat in den så är jag fast. Idéen bakom den, den hysteriskt roliga Leandra som driver den och klädkombinationerna - allt passar in i mitt tycke! Jag tror mig veta att jag kommer flabba hysteriskt varje gång jag läser ett nytt inlägg. Gör mig en tjänst och gå in och läs. Hon dryper av självironi att det värmer lite i hjärtat, jag känner nämligen lite kärlek för människor som har självdistans och kan driva med sig sjäva (och dessutom har en förmåga att använda språket utöver det vanliga = språkkåthet!).

Nu ska jag gå och utöva sån där B-yoga framför TV:n, hade tänkt att springa men på grund av lathet och regn blir det torsdagens problem!

Bilder & bloggadress

Kommentarer
Postat av: maja

Jag var och sprang idag!!!!!!!! Äntligen...

2011-05-17 @ 22:40:26
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0