HAVET FÄRGEN, TJECKISK ÖL OCH GRAMMATISKA FEL



Mina kära vänner, minus Nicole som leker fotograf. Bortse gärna från tvåtjugofemman, den hade vi bara för dess nostalgiska värde...

Vilken fin kväll vi hade igår! Jag hängde med med lite vänner från förut, undantag Nicole som jag träffar på en regelbunden basis. Hur som helst var det så kul, dock hade vi många kommentarer som "Vem är det?" det är egentligen konstigt att personer vars liv crikulerade kring exakt samma personer under några år sedan blir så spridda. Jag menar vi bor fortfarnde i samma stad som inte är speciellt stor och ändå så vet man inget om varandras umgängeskrets. Men det finns något bra i det också, nya människor att träffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0