BAG IN RAGS



Hej. I torsdags var senaste gången jag visade mig här på bloggen, denna frånvaro på grund av att betygen sätts om cirkus två veckor och nu är det in i pluggdimman så att säga. Förra veckan var ju kanske hemsk, hemskare, hemskast och denna är väldigt mycket bättre. Jag ska ta tag i min själv lite idag och få några saker gjorda.

Det här var ju faktiskt inte alls vad jag skulle skriva om så jag tar det i punktform (ja, jag har en förkärlek till punkter...)

- Klädmärket Lea York vars lansering jag var på i torsdags, trevligt var det, öppnar upp portarna till sin webbshop idag. Kolla in den här.
- Imorgon ska jag på Angus & Julia stone med Ivar, himla pepp på det.
- Jag såg en så fantastisk film igår, tusen år efter alla andra, men nykeln till frihet... Ny favvofilm!

Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0