YOU MAKE ME WANNA FEEL THINGS I'VE NEVER FELT BEFORE


Herregud. Jag måste hitta ett rött magkort linne och ett tjockt silverkedjehalsband. NU!

God eftermiddag på er! Jag sitter lite i panik och funderar på om jag borde anmäla mig till en strökurs på Stockholms universitet bara som en backup om jag inte skulle komma till Italien, mot all förmodan... Sista anmälningsdag är väl imorgon?

Jag har beställt biljett till Angus & Julia Stone nu i alla fall. Underbart! Vet inte vem jag ska gå med, förhoppningsvis Ida men annars får jag väl gå själv och ragga nya kompisar där då!


Bild

Kommentarer
Postat av: anna

första anmälningsdag är imorgon, chilla grillen karlsson!

2011-03-14 @ 21:28:32
URL: http://annaelvira.webblogg.se/
Postat av: Caroline

You made my day Anna! Förhoppningsvis ska jag ju i alla fall bara "tacka nej" till konstvetenskap 1!!!

2011-03-14 @ 21:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0