LIFE IS A PARACHUTE JUMP; IT'S TAKING CHANCES, FALLING OVER AND GETTING UP AGAIN




Kaffe, Converse och läsning i solen. Det gick i en halvtimme sen trodde jag på allvar att jag skulle få nackskador på grund av att det blåste så mycket. Fortfarande engerifylld och positiv har jag avverkat många sysslor idag. Jag har också gråtit i slutet av min bok, fy i helvete vad fin kärlekshistoria! Jag blev så lycklig och spänd på livet. Som jag skrev i förra inlägget så berör Paulo Coelhos böcker mig djupt och nu när jag läst just den här boken har jag med mig flera lärdomar om livet, tror jag i alla fall. För att vara lite filosofisk så får jag se om informationen har blivit kunskap när jag väl ställs inför en situation då jag behöver använda mig av en sådan livsläxa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0