JAG OCH MIN MAMMA

Igår tog jag med min mamma ut på äventyr. Hon har fyllt år så jag bjöd henne på middag på Riche och teatern Trettondagsafton på Stockholms Stadsteater. Middagen var helt fantastiskt god och teatern var helt fantastiskt rolig.


Här är min mamma. Hon var jättenöjd på bilden för att hon fått in ett glas rött och gott surdegsbröd.


Det är rätt härligt att kunna dricka lite vin tillsammans med sin mamma.


Jag beställde Moules Frites som var en ren och skär matorgasm. Det bästa jag ätit på länge. Jag fick den godaste aiolin jag ätit till också.


Mamma var döhungring och ville ha en Richeburgare med hemgjord senap och dressing.


Hej.


Efter middagen började teatern. Oj, vad vi skrattade för den var så rolig.

Kommentarer
Postat av: ida

Åh vad mysigt!

2011-03-13 @ 13:13:38
URL: http://idateresiaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0