FÅ MIG AV DEN HÄR JÄVLA GATAN



Idag har jag varit glad, hyfsat positiv och full av energi! Detta för första gången på väldigt länge, när man gått runt i dimma det senaste halvåret blir det lite som att gå in i väggen när den dimman väl försvinner....

Jag läser också en fruktansvärt fin bok som heter Eleven minutes och som alltid när jag läser en bok av Paulo Coelho så sätter den hakar den sig fast i mig och tvingar mig att börja tänka. Det kan vara det jag älskar mest med Paulo Coelhos böcker förutom att de är så vackert skrivna. I sommar ska jag nog ta mig ann alla hans böcker, har än så länge bara läst tre. Alla tre har på något sätt berört mig, en sommar av tankegångar med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0