IS THE UNIVERSE TRYING TO SEND ME A MESSAGE?





Jag har länge tänkt att jag borde köpa mer färg till min garderob eftersom att majoriteten av min kläder är svarta. Jag inbillar mig att färg gör att man blir glad och att de flesta uppfattar någon som kan kombinera färgade plagg som någon med en genuint snygg stil. Jag vet att jag gör det i de flesta fallen.

Jag bläddrade runt på en streetstyleblogg som jag så ofta gör och fastnade för bilderna ovan, omedveten om att varje bild har någon form av neongult i sig. Är detta universum som säger till mig att jag borde köpa ett neongult plagg? Kanske.


Bilder

Kommentarer
Postat av: N

Gula Marc Jacobs dataväskan är det 40% på! Slå till.

2011-06-21 @ 17:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0