RED



Jag har varit en dålig bloggare, jättedålig den sista tiden. Pardonne-moi, jag har lekt med min nya fån hehe... Jag var som ett barn igår när jag fick använda den efter jag bestämt mig för att jag inte orkar vänta tills på tordag då mitt nummer flyttas till micro-SIMet, så jag klippte mitt gamla SIM-kort och det gick finfint!

Men det jag skulle skriva var att jag såg det har fotojobbet för någon dag sen och har inte kunnat få det ur mitt huvud sedan dess. Det är så galet snyggt att gå en färg all in, jag skulle kunna sno denna outfit rakt av på stört! Jag tror att byxorna och kavajen kom från Gina Tricot och trots att jag är fattig som en kyrkråtta för tillfället är jag så grymt sugen på att köpa båda!

Bild

Kommentarer
Postat av: Chrismichelle

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-10-05 @ 15:49:26
URL: http://chrismichelle.blogyears.com
Postat av: Caroline

Thank you Chrismichelle! You just made my day! :)

2011-10-05 @ 17:36:04
URL: http://flavoroffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0