LOVE IS ALL FROM WHAT I'VE HEARD BUT MY HEART'S LEARNED TO KILL




Jag vet att många kanske varit oroliga för min existens då det varit tyst och tomt på bloggsidan. Jag lever hur som helst. Det jag har gjort istället för att bara en aktiv bloggförfattare är att fira min vän Hannas 20-årsdag, dansat lite vilt, läst ut Haruki Murakamis bok Vad jag pratar om när jag pratar om löpning, ätit körsbär, badat.

Italienkänslorna börjat nog infinna sig, vet inte exakt vad jag känner men något är inte som det brukar. Kanske är det för att Ida är i Jämtland och ska stanna där en måndag, kanske är det för att det börjar kännas som om hösten kommer, kanske är det för att jag börjar inse att jag ska lämna allt. På riktigt. Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0