WEDDING IN PARIS




När jag såg den här bilden insåg jag hur mycket jag vill åka till Paris, spola några år fram i livet, hitta en karl och gänga mig. Så vackert framför Sacre Coeur, med karusellen i bargrunden. Jag sparar pengar nu för en resa dit i vår, kan knappt bärga mig. Det kommer nog blir helt fantastiskt.

Och från det ena till vardagen, jag är så trött just nu. Vi satt i nästan tre timmar med projektarbetet och jobbade intensivt. Det första ordentliga deadlinen är nästa fredag och vi har ganska många saker att bli klara med innan dess. Samtidigt måste jag fortsätta med pluggandet nu för det är inte bara projektdeadline nästa vecka utan två prov också. FML.

Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0