WE BELONG TO NOBODY AND NOBODY BELONGS TO US, WE DON'T EVEN BELONG OT EACHOTHER




1. Jag gjorde en grym chokladfondant igår.

2. Jag ömsar mer skin än en orm och dör lite för att det är så sjukt äckligt!!!

3. Ikväll målade jag mina naglar blå.

4. Jag har redan tänkt ut vilka kläder jag ska ha imorgon och dessa involverar ett svart sidenband.

5. Nu för tiden har jag en sjuk musiktorka och har ingenting att lyssna på förutom typ Billie Holiday...

6. Jag tror att jag kan vara lite smått besatt av Billie Holiday i och för sig.

7. Jag måste verkligen åka till Paris i vår och vet inte hur jag ska ha råd med det.

8. Det är krångligt med italienskstudier i Italien har jag märkt...

9. Igår kollade jag på Breakfast at Tiffany's för sjuhundraelfte gången och grät som vanligt till slutscenen och pratade med i nästan varje replik.


Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0