DJUNGEL


Min nya väska som jag köpte på Myrorna för en femma. Om man ska till Italien måste man vara kulturell till tusen och vad är mer kultur än opera liksom?!



Min fina rosett som jag tillverkade dagen till ära! Åter till Italien, det är en djungel därute bland språkreseföretag. Jag har en redig beslutsångest över vilket företag man ska välja och vad som väger mest när det kommer till pris. Allt blir så krångligt, men samtidigt är det bra att släta ut alla frågetecken innan jag faktiskt bokar. Måste leta upp min machete och ta mig igenom detta snår av alternativ.

Kommentarer
Postat av: zäta

visst är det svårt och hitta ett företag? kollar också på språkresor... önskar dig lycka till ;)

2011-01-31 @ 20:10:44
URL: http://zlajs.blogg.se/
Postat av: ida

Hejar på dig Caroline! Så länge jag får komma och hälsa på är jag nöjd!;)

2011-02-01 @ 10:24:59
URL: http://idateresiaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0