DAGENS MISSLYCKANDE



Jag gick upp men en redig värk i kroppen och kände mig lika trött som när jag gick och la mig. Åt frukost, drack kaffe men nej inte gjorde det något åt tröttheten. Satte mig ner vid datorn och kände att nu ska jag ägna dagen åt diverse pluggerier, klockan hann bli halv tolv och sen fångades jag av bloggar och hunger och har varit totalt sysslolös sedan dess. För 10 minuter sen gick jag ut och hämtade posten och upptäckte att nya Elle låg i brevlådan och det mer eller mindre avgjorde saken. Mer plugg än såhär blir det inte idag. Jag kapitulerar och accepterar konsekvenserna, jag kan ju faktiskt skylla på att min jetlag inte har släppt än (den har faktiskt inte gjort det).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0