ÅTERFÖRENING MED MITT GYM

Kärlek var det. Har ju haft en paus i och med Thailandsresan och så vidare. Idag var det svett och arga läten som gällde, la kanske på lite för mycket vikt men what the fuck! Gick ju på ren och skär adrenalin i alla fall, men nästa gång ska jag ta det lugnt med vikterna, att skada sig nu vore verkligen inte att föredra. Jag funderar faktiskt på att skapa en ny kategori - "träning". Det är en stor del av min vardag och intreserar mig mycket, har inte riktigt tänkt ut hur det upplägget skulle se ut men kanske lite information om hur man tränar på bästa sätt och hur man ska lägga sin kost och så vidare. På det stora hela borde jag ta mig i kragen och lägga lite energi på den här bloggen. Den hamnar ofta i skuggan.

Det är nytt år och många nya möjligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0