YO YO YO



CHAAAAAAAAAAAAAA! Härlig dag att bara ha en lektion på och sedan ta sitt pick och pack och traska hem! Fint som snus, med andra ord. Än har jag i och för sig inte gjort mycket vettigt, förutom att prata med Idaho i telefon, skicka mail till chefen, kollat facebook och reflekterat över att jag inte varit särskilt aktiv på studentklänningsfronten. Börjar bli dags att öka lite där va, vet ju ungefär vad jag är ute efter. Enkelt är ledordet, inga konstiga krusiduller eller former, nej simpelt!

Det vakas träning senare, jympa medel 75 minuter. Pang! Och en sak till, det var i och för sig en vecka sen men i alla fall, visst är det skönt att få håret uppstyrt hos frippan? Toppa lite, färga utväxten etc. Min frippa är höggarvid och kommer lämna mitt hår i händer på någon annan nästa besök (Hjälp?). Det var allt för mig, hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0