THE TRUTH IS ONLY TO BE FOUND IN THE EVIDENCE



Någonstans känner jag att jag tappat lite självdiciplin. Låt mig påpeka att jag alltid haft ett ganska bra självdiciplin, nu för tiden eller den här veckan, har självdiciplinen packat väskorna och dragit. Bevis nummer ett; jag har percis ätit mig igenom att halv kakpaket trots att jag strikt sagt till mig själv att det här med äta onyttigt mitt i vardagarna gör vi inte på det här stället. Bevis nummer två; läxor, uppgifter, kläder, sysslor hopar sig i högar överallt. Det är mina två starkaste bevis som bekräftar mina misstankar.
However, min klädinspiration verkar ha återkommit thankgod. Jag kan skylla på att det övriga beror på en dålig vecka och att jag tar igen mig veckan som kommer, det kan faktiskt vara en möjlig plan.

Är det bara jag som känner att jag börjar låta helt virrig?


Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0