STAY ALL NIGHT AND SAVE THE POPULATION



1. Jag var ute och dansade i fredags, gick hem halv fyra på natten och sov fem timmar.
2. Jag var trött igår och lagade jävligt goda mini-västerbottenpajer istället för att sitta vid datorn.
3. Jag har jobbat idag och hyrt filmer med mamma och tittat på filmer med mamma.
4. Imorgon hoppas jag att det är sol för då tänkte jag ta en promenad med kameran och spana in den nya second hand-butiken som har öppnat här.
5. Jag hade tänkt att baka rågbröd också.
6. Min mamma fyller år på onsdag och jag vet inte vad jag ska ge henne, funderar på att bjussa henne på restaurangmiddag och teater...
7. Jag är sämst, inspirations-vecka my ass.

Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0