PARACHUTES




Målade mina naglar ljusblå, försökte mig på en bild på resultatet - det sög. Antingen är det jag som har fula naglar eller så är jag dålig på att fota, kanske en kombination av båda delarna. Hur som haver, anledningen till att jag målade naglarna blå är, förutom att ha en anledning att sluta med rättskunskapspluggandet, att jag längtar så desperat mycket efter våren. Till min bedrövelse hittade jag den här bilden och allt det gröna i bilden fick mig är nästan dö av längtan att få använda min army-jacka som jag hittade på Myrorna för några veckor sen... Funkar liksom inte att ha den i -11.

Bild

Kommentarer
Postat av: Maja

Tack finis!

Friskis i veckan?

2011-02-14 @ 11:49:37
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0