MIN DRIVKRAFT

Hej vänner! Frånvaro idag och massbilds-inlägget som jag hade tänkt ut fick vika sig inför tidspress, det vill säga skola, tandläkarbesök och träning. Nu sitter jag här i nattsärk och tänker slänga in det första inspirations-inlägget om träning.

Min träningsinspiration som fått mig att tänka, känna och skratta flera gånger är i from av en människa jag inte alls känner på något sätt. Hamnade slupmässigt på hennes blogg en dag för att hennes inlägg om havregrynsgröt hamnade på Blogg.se:s startsida. Jag blev hooked direkt, sen dess är hennes blogg en av de första jag läser varje dag. Denna  fantastiska kvinna heter Linn Lundborg. Hon verkar vara så härlig och dessutom klok, hon främjar hälsa och inte träningsideal eller kroppsideal. Det handlar om att göra saker med eller för sin kropp och själ som är sunda, med det menas också att lyssna på när kroppen och själen säger nej, slow down, tänk igen.

Jag är själv en hyfsat flitig kommentator på hennes blogg främst när det kommer till känslomässiga delar som jag anser att det är viktigt att dela med sig av, men också få fina ord tillbaka av en människa som inte känner mig över huvudtaget.

Så titta in på hennes blogg om vi vill: Drivkraften

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0