CONFUCIUS SAID: "EVERYTHING HAS ITS BEAUTY, BUT NOT EVERYONE SEES IT."



Eftersom att jag anser att min kära och vackra vän Ida är så vacker får hon äran att vara dagens bild, trots att hon inte svarar i telefonen när jag ringer. Nåväl, idag känner jag för att lista. Därför kommer tre saker som har med dagen att göra:

1. Jag tror på fullaste allvar att jag skulle bli den perfekta beteendeanalytikern och det säger jag inte bara för att jag har överdoserat kollandet av Criminal Minds (vilket jag verkligen har gjort).

2. Idag ska jag köra ett styrkepass och aerobic, soft!

3. Jag tror någonstans att filosofi kan vara svaret på varje invecklad fråga som finns i världen. Att filisofi är det som får allt att hänga ihop. Idag insåg jag till exempel att matematik har väldigt mycket att göra med filosofi, det hade jag aldrig trott...

Kommentarer
Postat av: ida

haha nämen gullegrisen!

Förresten börjar du prata farligt mycket och gott om filosofi. Filosofi är inte vår vän. Filosofi is the enemy.

2011-02-04 @ 06:28:19
URL: http://idateresiaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0