IT'S A HAIR THING

Har den senaste tiden funderat på hur jag ska göra med mitt hår, det här året har jag ju hunnit byta frisyrer och färg på håret att antal gånger. Därför kör vi en liten review...



... förra sommaren hade långt och blondt hår, här plattat...



... här lockigt...







... sen kapades det lite längder och lades i en mer koppar-aktig nyans på slingorna varvat med guld...





... för att sedan ändras helt och det blev mörkt och kort...



... och ännu kortare...



... snedluggen blev ett poppis inslag...



... och såhär ser jag typ ut idag, utväxt, solblekt och lite längre. Hävdade i våras att jag saknade mitt långa hår och skulle spara ut och har sedan dess undvikit frisören. Nu känner jag att mitt hår är så fult att jag måste göra något. Färgen är jag riktigt nöjd med så det är det här med längderna som är problemet. Vad ska göras?

Jag slänger ut frågan lite såhär på kvällskvisten, ordet är fritt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0