YOU CAN RUN BUT YOU WON'T COME FAR





Satanigatanihelvete vad kul det var igår. Så lyckad kväll, från middagen tills att det var dags att gå hem. Jag har ont i hela kroppen för att jag dansade så mycket! Temat på skivan var "Min Idol" så jag och Ida kom som Rebecca och Fiona med egentillverkat mixerbord som jag tvyärr inte har någon bild på. Mixerbordet bestod av en gammal Crocodile-kartong och vakterna trodde att vi försöka smuggla in öl, haha.

Idag är som sig bör en ledig dag, men jag traskade iväg till frisören klockan nio imorse och var redigt ynklig, men efter två koppar kaffe borjade jag känna mig som människa igen och dessutom med nyklippt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0