THEY SAY IT'S SPRING




Guuuud vad jag är trött, fast ändå inte! Vilken dag, så jäkla underbart väder. Vi satte oss ute efter lunchen och hindrade alla rökare från att röka i sin rökruta (helt rätt!).

Jag har verkligen påverkats av att våren är här, all trötthet och nedstämthet som plågade mig under hela hösten/vintern är som bortblåst. Istället är jag full av energi och känslor, jag känner mig nästan nykär utan att ha något speciellt kärleksobjekt eller så är alla är mina kärleksobjekt, jag vill bara kramas hela tiden! Nu känner jag också att skolan snart är över, det är så härligt att kunna bocka av uppgifter och slippa känna sig stressad! Mitt fokus nu ligger på vår studentskiva, så pepp!

Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0