IN THE SUN IN THE SUN



Five facts:

1. Jag hade invigning för mina nya springskor idag, en runda på lite med än 6 km i lugnt tempo. Skorna gjorde ett bra jobb och jag tror att vi kommer bli bra vänner framöver.

2. Imorgon är det Valborg och det ska firas med födelsedagsfest, middag och en fin flaska rosé, årets första.

3. Jag impulsbeställde en studentklänning igår...

4. Jag skulle aldrig i hela mitt liv ställa upp i en dokusåpa såsom "the batchelor".... (tittar på nån liknande just nu och har säkert himlat med ögonen sex gånger under tio minuter...)

5. Att grilla kan ju vara det mest underbara just nu, älskar doften av kolgrillar, there's nothing like it!


Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0