I SPILLED THE INK ACROSS THE PAGE TRYING TO SPELL YOUR NAME




Dags att damma av bloggen nu efter helgen kanske, jag är så satans dålig på att blogga på helger. Snabb resumé av helgens sysslor, fredag; middag med projektgruppen för lite smygfirande av projektrapportens färdigställande + en Jonathan, lördag; jobb (...), söndag; morgonpromenad med mamma och projektplugg (nästan klara). Så klart.

Idag fick vi en uppgift på Foto A att ta ett självporträtt med självutlösare. Jag och Ida hoppade in i toyotan och brummade till Malsta och fotade hela förmiddagen och fick j*vligt coola bilder. Ska be att få dessa av Ivar så att jag kan visa, men en liten teaser är att jag för fan har en mansrygg!

Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0