XX



Finaste Ida, bild tagen av mig med Idas kamera!

Hej, hej hemskt mycket hej! Sitter och knåpar med une petite histoire en francais, det går dåligt. Har inte alls kommit in i pluggrymten än, känns inte så jättebra. Jag vet ju hur man pluggar, jag skulle till och med vilja påstå att jag är ganska duktig på att plugga. Dock känns det som om de skillsen försvann någon gång under sommaren, nu får jag bara ont i huvudet. The XX är i alla fall den bästa pluggmusiken just nu.

Jag vill gå en lång promenad i solen, titta på människor, gå på loppis, baka äppelpaj, läsa flera bra böcker, träffa Hanna som jag inte sett på evigheter, dricka mängder av te, tända ljus, lära mig gå på gym... Återigen har bitterheten över att bo i staden som gud glömde och i skolan som klassats som Sveriges sämsta, infunnit sig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0