We dance to the beat



Satansson vad trött jag är just nu. MEN, jag vill titta klart på sista avsnittet på Twin Peaks OCH jag har nog fått reda på varför jag får så djävulusiskt ont i mina ben när jag tränar; en kombination av att jag pronerar, vattenbrist, saltbrist och överanstränging. Så det blir att köpa nya jympaskor och springskor (F-U-C-K, kyrkråtta igen...), dricka massa vatten + loka efter träning och börja gymma (jag hatar att gymma trots att jag aldrig testat, gillar inte att människor ska granska mig när jag tränar). Det är bara att bita ihop och göra som jag blivit tillsagd, finns liksom inga genvägar.

P.S. hörni jag har kommit fram till att jag behöver en man, någon som har en på lager?

Bilder: The Cobra Snake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0