The cut


Då var det gjort. Långt hår gone. Kort hår hello. Känns mycket ovant på ett positivt sätt, två saker bara lite för kall nyans av rött och så skulle jag skippat uppklippningen. Over all så är jag nöjd. Bilder får komma när jag är på det klara med hur jag ska style min nya frisyr.

Vad är det man säger om drömmar? Att det är ens undermedvetna som kommer fram? Jag är inte säker men det är väl något sånt. Jag kommer nästan aldrig ihåg vad jag drömmer, men de senaste nätterna så har jag gjort det. Mycket konstigt. Det känns som om det händer lite konstiga saker i livet just nu. Jag läste en artikel om hur man ska leva för att vara mer bohemisk; jag kan ibland se mig själv som en bohem, eller jag skulle i varje fall vilja vara en. Ett av "tipsen" var att vara skoningslös när det gäller vad man vill ha, ser man något som man vill ha så ser man också till att få det. Jag kanske skulle kunna lära mig något av det, att chansa liksom. Om jag ser en chans eller en möjlighet som jag vill ha så ska jag göra allt jag kan för att också få den/det.

Bild: Lolita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0