Små tankar i huvudet


Vad vackert det är ute just nu, solen lyser och löven är alldeles röda! Idag har det varit en bra dag, jag har skrattat så mycket. Ibland älskar jag människorna i min närhet, de är så härliga. Jag och ebba har ätit mellis (kommer ni ihåg mellis?) hemma hos mig bestående av crunch och yoghurt och ett fruktfat! Vi skulle plugga men bytte ut pluggandet mot tv-tittande, hehe. Jag blev supernostalgisk av förhäxad och det kändes som om jag var tillbaka på mellanstadiet igen då jag inte missade ett enda avsnitt! Jag invigde min nya kjol idag också, en lång, svart variant och kände mig lite ball i den! Nej nu MÅSTE jag sätta igång och plugga psykologi fast jag inte vill...

Bild: Style Scrapbook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0