Heart skipped a beat



Förlåt hörni. Jag har varit arg och deppig den sista tiden, men jag känner mig så fruktansvärt rastlös och missplacerad just nu. Min hjärna kokar över ibland. Nu känns det bättre, fysisk aktivitet och fina vänner är riktigt bra botemedel. Nu sitter jag och lyssnar på XX för fullt, med en kopp te och en skål frukt framför mig. Jag ska titta lite på Twin Peaks innan jag går och lägger mig. Imorgon ska jag färga och klippa håret + min fina vän Nicole fyller 19 år.

P.S. Tjejen på bilen heter Natalie Karlsson och hon är typ min förebild, hennes blogg är grym. I brist på andra bilder ville jag bara visa att hon är extremt cool.

Bild: Natalie Karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0