Have a toast


Jag har haft två lektioner idag och sen kunde jag gå hem. Skönt! Så dagen har tillbringats i soffan men psykologiplugg och chokladbollssmetätande. Nu sitter jag i träningskläder och tittar på vänner. Jag älskar vänner! I helgen ska jag bara ta det lugnt, jag ska jobba och sova inget mer. Ikväll blir det alldeles säkert en dejt med John Blund klockan nio.

Jag vet inte, men jag älskar den här bilden... Jag vill åka in till fotografiska muséet, jag tycker väldigt mycket om muséer generellt.

Bild: Kommer inte ihåg

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde verkligen se annie leibovitz utställning! tror du skulle gilla den :)

2010-09-10 @ 19:36:29
URL: http://linneafribergs.blogg.se/
Postat av: Caroline

JA! Jag vill se den, men det är sista veckan den visas så jag kommer antagligen inte hinna... Damn!

2010-09-11 @ 18:11:28
URL: http://flavoroffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0