Födelsedagspresent åt mig själv? Ja, tack!


Vilken helg! Igår var jag nästam vaken i ett dygn, först upp och jobba och sedan hem och sedan avskedsfest. Det blev mycket vindrickande kan man säga. Idag skulle jag ha pluggat men jag har helt enkelt varit alldeles för trött, kommer få det jobbigt den kommande veckan men sånt är livet.

Jag har länge tänkt att jag ska unna mig två dyra saker när jag fyller 18: ett par nya Dr. Martens (de ovan) och ett par svarta Hunterstövlar, så gick jag in på asos.com där de absolut är billigast. Vad får jag se då? Jo, de har ju självklart tagit bort just de där svarta, enkla Hunterstövlarna... ÅH! Jag kanske unnar mig något annat istället. Är ju sugen på en stickad, enkel Acnetröja...

Bild: Asos.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

de finns fortfarande på nelly men nu är det på rea för 699

2010-09-21 @ 09:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0