A crappy day indeed



En prima dålig dag. För det första vaknade jag och var jättetrött och den tröttheten följde med mig hela dagen. Kul. Sedan hade vi marknadsföring och jag måste säga att arbetsmoralen borta på ekonomi är lika med noll, dock finns det vissa undantag och det är mina fina vänner där, efter det gick jag och Ida och åt lunch - vegetarisk kattmat, typ. Och sist men inte minst blev vi lite kritiserade för vårt omgjorda projektarbete... Satan vad jag är otaggad just nu och rastlös, jag måste sysselsätta mig med något men jag vet inte vad. Ska träna klockan sju, det är alltid något. Jag vill att det ska bli imorgon så att jag kan krypa ner i sängen med te och seasalt choklad. Jobb vankas det hela helgen också. KUL.

Kommentarer
Postat av: lifeiswhatyoumakeit.

du är väldigt fin i håret.

ville bara säga det :*

2010-09-11 @ 10:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0