WHEN LIFE HITS YOU IN THE FACE


Har knåpat på en redovisning och en höstrusk-lista på spotify... Ibland går det inte, man är tom på inspiration, tom på tankar, tom på känslor. Tom på den där känslan av att bara få ut allt i kroppen i en text om det psykodynamiska perspektivet eller om Strindberg där man egentligen inte behöver känna. Eller bara lyssna på musik som känns så rätt som gör att livet fan är värt leva bara för att få höra just de där speciella tonerna. Idag finns inget sånt i mitt huvud. Men jag har en annan lösning, eller två egentligen. De ska hämta upp mig snart. Att prata av sig är nog det största botemedlet mot tomhet, att höra skratt från de där, som har ett högerhörn av mitt hjärta, skratta suddar ut tomhet. Det finns olika sätt att få ur sig vad det än är man känner, men det finns bara ett sätt att också få tillbaka något - den där varma känslan. Det är vänner.

Bild: Emma Nygren

Kommentarer
Postat av: ida

ÄLSKLING!

2010-10-25 @ 22:50:21
URL: http://idateresiaivarsson.blogg.se/
Postat av: sanna

<3 tack för fina kvällen brudar!

2010-10-25 @ 23:23:12
URL: http://dewberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0