WHEN CHLOÉ COMES TO TOWN







Jag skulle verkligen vilja gå loss i en Chloé-butik någon gång i mitt liv. Hannah MacGibbon kan verkligen, de senaste kollektionerna har det verkligen varit klass på.

Anyway, jag sitter och undviker att ta tag i mitt pluggande trots att jag vat att jag måste. Jag har väl kanske mentalt redan ställt in mig på lov, men jag har saker som måste tas tag i. Annars är det en mycket härlig dag, jag tror att jag unna mig att ta en promenad lite senare. Sen blir det god pasta middag och aerobic ikväll. Åh, just det! Jag är riktigt sugen på att testa på att göra egen müsli med lite crunch i, fick ryck imorse och blev sugen så jag har suttit och kollat recept! Det verkar inte vara allt för svårt.

Bilder: Garance Doré

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0