THOSE FRENCH EH?


Ibland kan jag känna mig så avundsjuk på fransmännen och fransyskorna, det osar stil bara man säger ordet fransyska. Jag har liksom bra kläddagar och riktigt dåliga kläddagar, när inspirationen ligger på noll och alla kläder ligger i smutsen... Jag tror inte att fransmän och fransyskor har dåliga kläddagar, de kan på något mirakulöst sätt se chica ut i alla fall, trots smutstvätt och noll inspiration. Det ligger i deras natur och egentligen så klagar jag inte på dem utan det fina i kråksången är att det är så bra att de finns tillgängliga bilder på denna überchica invånarskara eftersom de genererar inspiration till mig och mina dåliga kläddagar.

Jaha det var allt jag ville säga idag, nu ska jag hinna till min dejt med John Blund!

Bilder: FrouFrouu

Kommentarer
Postat av: sanna

Men Carro, alla människor ifrån frankrike jag träffat ser ut som "hej kom och hjälp mig" hur tänkte du nu? :)

2010-10-28 @ 19:22:54
URL: http://dewberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0