Söndagsmys



Ashley Olsens outfit (den helsvarta) är helt galet snygg, så vill jag matcha min nya svarta långkjol! Måste hitta en svart tunn collegetröja...

Grymt dålig uppdatering. Jag skyller i vanlig ordning på trötthet och tusen andra saker som jag var tvungen att göra. Nu är det i alla fall söndag och den här veckan har bokstavligt talat flygit förbi, igår var jag på släktmiddag och det var mysigt. Jag åt för ett helt kompani men det var så underbart gott, tur att vi gillar mat i min familj. Idag blir det en något stelare släktlunch men  smörgåstårta, jag är inget fan av smörgåstårta. Sedan ska jag testa zumba(?) på friskis, får se hur det går. I korta drag har alltså helgen bestått av jobb och släktträffar när den kunde bestått av festande x2, men ibland måste man ställa upp helt enkelt.

Update ang. födelsedagsoutfit: ingen lycka, men jag ska in till Stockholm på tisdag och då kanske jag och Ida kan lösa detta problem. Förhoppningsvis...

Bild: Olsens Anonymous

Kommentarer
Postat av: ida

faaaaaan va snygga dem e!

2010-10-03 @ 18:19:39
URL: http://idateresiaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0