REBECCA & FIONA


Hej, hej, hej, hej. Nu sitter jag på mitt golv, som jag nästan alltid gör och gör allt utom att plugga som jag borde. Fan vad jag inte orkar med den här skiten längre. Ida har lyckats få mig insnöad på Rebecca and Fiona och nu följer jag deras blogg slaviskt, önskar bara att jag upptäckt den lite tidigare. I alla fall, de har hand om musikguiden i P3 och den börjar halv åtta så jag ska lyssna på det och ge mig en käftsmäll så att jag gör något vettigt ikväll... Jag fick världens chokladsug och kunde inte motstå så nu sitter jag här på min vita matta i mitt stökiga rum med tre olika chokladaskar framför mig och mockar i mig. Och vet ni? Det känns så jäkla bra att få göra så ibland, så det så! Nej nu är det sju minuter kvar

Update: det var imorgon... men måndags- och tisdagsguiden ligger ute på nätet för dem som vill lyssna.

Bild: Rebecca & Fiona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0